Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nápoj lásky číslo 10 namíchám, ať nejsem sám...

Nápoj lásky miešal Karel Gott vo svojej piesni. Môže nám takýto nápoj pomôcť, aby sme našli svoju lásku? 

Táto príhoda sa odohrala za mojich študentských čias. Zuzka a Katka boli moje spolužiačky. Obývali spolu internátnu izbu. Často som ich navštevovala, lebo som bývala na tom istom poschodí. Boli sme mladé, plné života a výborne sme si rozumeli.  Jedného dňa, keď sme sa spolu so Zuzkou učili na skúšku, vtrhla do izby Katka „celá bez seba.“

„Baby ja som úplne hotová!!! On je taký krásny a milý!!! A pozrel sa na mňa!!!“

„ Len pozrel? O kom je reč?“ , spýtala som sa.

„Ale o tom Borisovi z 202-ky, spieva o ňom ódy už celý týždeň,“ zasmiala sa Zuzka.

Katka odhodila učebnicu na posteľ a sadla si ku nám na koberec.                                                            „Fakt je úžasný, má také krásne oči, ústa a všetko. Dnes idem na oslavu, kde bude aj on. Tam ho zbalím a on sa do mňa zamiluje.  Každý sa doteraz do mňa zamiloval, prečo by on mal byť výnimka? Však povedzte, že som úžasná,“ skočila medzi nás a začala nás štekliť. Katka sa začala skrášľovať na oslavu. My sme pokračovali v učení dlho do noci.

Na druhý deň sme mali skúšku. Katka z nej „vyletela“ a vyzerala  posmutnelo. „Nič si z toho nerob,“ tíšili sme ju.

„Skúška ma neštve. Veľmi som sa snažila,“ kývla hlavou, „ale nemá to asi zmysel.“

„Čo nemá zmysel“ spýtala som sa.

„Ale to s Borisom. Povedal mi iba pár zdvorilostných viet a to je všetko.“ 

Prehodila si tašku cez plece a zakývala nám: „Tak ja sa idem poprechádzať, musím to rozchodiť, majte sa, vidíme sa na intráku.“

Ďalšie dni som mala dosť povinností, lebo som si našla študentskú brigádu, tak som sa s dievčatami pár dní nestretla. Dohodli sme sa, že zájdeme spolu na kapučínko. Ja so Zuzkou sme veselo štebotali, ale Katka, ktorá vždy sršala humorom, bola bez nálady. Stále mala v hlave objekt svojej túžby. Čím viacej si jej nevšímal, tým viacej ju priťahoval.

Zuzka sa snažila žartovať: „Tak možno nie je na blondínky. A ty sa úplne zbytočne chováš ako pubertiačka. Maj rozum. Veď už ani tá káva ti nechutí. Chlapov je ako dreva. Čo by za to Martin dal, keby si s ním išla aspoň do kina.“

Ale toho nemilujem...“ vzdychla a objala nás okolo ramien.

Pridala som sa ku Zuzane: „ Kati, ty predsa nikoho neprinútiš, aby ťa mal nasilu rád.“

Katka na mňa pozrela a zazdalo sa mi, že som videla v jej očiach horieť šibalské ohníčky. Ako išli ďalšie hodiny a dni, plné povinnosti i zábavy, Katka akoby prestala o Borisovi hovoriť. Ja som po skúškach odišla na pár dní k rodičom. Keď som sa vrátila,  moje prvé kroky viedli za dievčatami. Na izbe bola iba Zuzana. Ona mi rozpovedala ako to všetko dopadlo.

Katka sa nevzdala. Navarila svojmu vyvolenému „nápoj lásky.“ Čo do neho dala, to zostalo naveky tajomstvom. Aj ho vypil. Prišlo mu však z neho zle. Musel ísť na lekársku pohotovosť. Tam sa na prvý pohľa zamiloval do študentky medicíny. Ich vzťah mal pokračovanie a neskôr sa zosobášili.

 Nápoj lásky teda zafungoval, ale inak ako Katka predpokladala. Nuž, človek mieni, život mení...

"Prostriedok na privolanie lásky, úspechu podľa S.R.Wolf, z jej čarovnej knihy o čarodejníctve":                   Nepeta cataria - čiže šanta mačacia (kocúrnik obyčajný). Používa sa aj na získanie priateľov a milencov skrze kúzla a rituály. Zmiešajte túto bylinu šťastia s puškvorcom, lipou, ružovými kvetmi a fúzatkou - a do magického vačku či amuletu gris-gris pridajte magnetovec či plody slivky a získate úspech a harmóniu skoro v každej činnosti. Na získanie lásky položte šantu na červenú látku spolu s kaderou svojich vlasov, pridajte ružové lístky, pačuli, krvavenku a všetko pokropte magickou zmesou spojenou s Marsom (neviem čo to je). Látku pevne zviažte červenou alebo zlatou stuhou.

Autor: Jana Melišová | sobota 3.12.2022 13:09 | karma článku: 28,86 | přečteno: 640x
  • Další články autora

Jana Melišová

Máš padáka!

Hovorí sa, že najťažšie sa nám prekonávajú prekážky, ktoré sa nám zdajú nezdolateľné. Niečo na tom bude.

23.4.2024 v 14:42 | Karma: 20,77 | Přečteno: 2452x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Melišová

Keby bol chlapec hlúpy, tak to neriešim

Kam smeruje liberálna demokracia? K rozvoju človeka alebo k jeho úpadku? Jestvujú sú riziká slobody?

16.4.2024 v 21:36 | Karma: 24,28 | Přečteno: 1563x | Diskuse| Společnost

Jana Melišová

Korčok či Pellegrini? Kiežby bol víťaz volieb prezidentom nás všetkých

Dnes si volíme hlavu štátu. Prieskumy naznačujú možný výsledok, ale Slovensko je špecifické. Na prvom mieste je parlament, až potom prezident. Volič už neraz ukázal, že môže prekvapiť.

6.4.2024 v 13:12 | Karma: 37,04 | Přečteno: 4726x | Diskuse| Společnost

Jana Melišová

Na začiatku sa ukrýva koniec a na konci sa ukrýva začiatok

Mnohí hľadajú presah samého seba, či už vo svojom povolaní alebo v súkromí. Tento príbeh je o životnej ceste mladého námorníka, o tom, že všetko má nejaký dôvod, na ktorý prídeme niekedy až na konci.

5.4.2024 v 19:11 | Karma: 30,51 | Přečteno: 576x | Diskuse| Ona

Jana Melišová

Keď človek páchá zlo, kde je Boh?

Má človek slobodnú vôľu? Môžeme sa nezávisle rozhodovať a ovplyvňovať smerovanie nášho života? Čo je to sloboda. Je to možnosť voľby?

29.3.2024 v 11:54 | Karma: 28,19 | Přečteno: 633x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Řidič auta taženého na laně si zamkl volant, neovladatelný vůz skončil v kolejišti

29. dubna 2024  17:52

K neobvyklé nehodě vyjížděli policisté a hasiči na místo nedaleko Hanušovic na Šumpersku, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,38
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik