Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^V "Robme si radosť nie stres" je zlatá věta. Bývalý gen. ředitel naší firmy, vždy říkával: "Vánoce jsou stavem mysli" a měl pravdu. Recept na jablka (možná) vyzkouším, jako překvapení pro rodinu :-).

1 0
možnosti
Foto

Hej, mal pravdu, asi skoro všetko, možno aj všetko je stav mysli. Pečená jabĺčka sú rýchlovka a dá sa to rôzne obmieňať. Napr.https://fitshaker.sk/pecene-ovsene-vlocky-s-jablkami?fbclid=IwAR3SdXIrBuEsxuDzXS57IzcwBOnhd1Aj7FjtiYbkVsnOQcww9_qTmzYq5tQ

1 0
možnosti
Foto

Janka, hezké:-) Přeji také HEZKÉ sny!

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem Vám, Horste, podobne aj Vám pekné dni aj pekné sny.:-):-)

0 0
možnosti

Jen jsem si přečetla recept a sbíhají se mně sliny. Děkuji za tip, zítra mně má přijít adventní návštěva, takže už vím, co upeču.

2 0
možnosti
Foto

Tak som rada, že Vás to zaujalo a dúfam, že to bude chutiť, je to rýchle a voňavé.:-)

0 0
možnosti
Foto

Janka, závan starých časů. R^ U nás když se mluví o vánočních perníčcich, tak se vzpomíná, jak jsem spálil celý plech hotových a nazdobených. Zapnul jsem troubu, že si udělám pizzu a netušil, že jsou tam schované.

3 0
možnosti
Foto

Ja si vždy december užívam, tu je už o piatej popoludní tma, hviezdy na oblohe, mrazivo...čajík s niečim dobrým na zoriate, svařáčik, koláčiky...prechdázka...Tak aj to sa stáva, to ku každému pečeniu patrí, nie vždy sa všetko podarí, teraz už kúpiš aj cesto aj vykrajovátka, stačí len rozvaľkať a upiect na nízkej teplote.

1 0
možnosti

Milá Janka, chtěla bych být dobrou babičkou, ale neumím porazit konkurenci mobilů, tabletů a podobné techniky. Je mně z toho naozaj smutno. Dva malí pravnuci se se mnou ještě hrají a smějí. Jak dlouho ještě ...?

Naštěstí jsem v dětství poznala takovou babičku, jakou máte Vy. Byla sice nevlastní, ale nezapomenutelná. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Iste aj Vy Ste nezabudnuteľná babička, pani Věrko, a vnuci to určite vedia. Aj keď majú tie tablety, to obdobie ich prejde a spomienky im na chvíle s Vami zostanú, tak ako zostali mne tie moje.Že ich pozdravujem a odkazujem, že majú výbornú babičku.:-):-)VV

1 0
možnosti
Foto

R^Vďaka za tip, Janka. Já znám jen jabka v županu.:-)A to milé povídání, jako bonus, skvelé.

3 0
možnosti
Foto

Ďakujem, Šárko, za prečítanie a komentár, jablká v župane sú prácnejšie, toto je rýchlo a ten med so škoricou je dobrá kombinácia.

1 0
možnosti
Foto

R^Janka, to je krásné psaní. Škoda, že se do článku nedá dát vůně:-)

3 0
možnosti
Foto

Vôňa sa dá už len domyslieť alebo urobiť si u seba doma. Krásny deň, želám pán Pražák.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pečené jablko, to mám ráda. Přesně takhle s těmi oříšky.R^

3 0
možnosti
Foto

Aj ja, jednoduché, chutné, zdravé...:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jak Vám závidím tu dětskou pohodu. Nepoznal jsem ani jednu babičku nebo dědečka. Ale není to zlá závist, spíš smutná. VVV

3 0
možnosti
Foto

Tak zase to Vy máte v sebe, toho romantika a po niekom tie gény máte, aj keď Ste ich naživo nespoznal.VVVV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS