Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J29a41n 69K36a81r11a58s52e14k

23. 12. 2022 18:09

myslim, ze autorka to vidi dnesnima ocima bohateho stredoevropskeho sveta. Tak to nebylo vzdycky.

Moji rodice, kteri se narodili jeste v Rakousku-Uhersku zazili tu dobu pred 100 lety a tehdy si to lide museli rozdelit, aby vubec prezili. A prave z dob, kdy panoval nedostatek je to prislovi, ze laska prochazi zaludkem. A moje maminka vzdycky dbala na to, aby otec dostal na stul neco poradneho.

Ale nebyla to jen cesko-slovenska minulost. Videl jsem v nemecke televizi porad o zenach a manzelstvich v Nemecku v 50 letech. Zeny tam svorne vykladaly o tom, jak to bylo se zamestnanim, materstvim apod. Horor. Jedna ta dama nevzpominala na tu dobu v dobrem a rekla:

'aspon s tou hovezio roladou jsem manzela mohla trochu uklidnit'

Takze tak to je. Dlouholeta manzelstvi stoji a padaji s manzelkou, ktera umi vytecne varit. Po kazdem takovem jidle vyjde vzdycky slunce.

1 0
možnosti
Foto

Na súčasných mužov to asi nezaberá :-)

0 0
možnosti
MP

R^ Hezké. Řekl bych, že ženy (ovšem ty skutečné, samozřejmě :-)) jsou intuitivnější a tak je pro ně Pravda snáze dosažitelná. Jinak my se doma se ženou při vaření střídáme :-). Hezký večer přeji, paní Janko.

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem za návštevu, pán Pavlíček, deľba práce je fajn.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to s tím "tunelovým" a "periferním" viděním jsem netušila. ;-) Ale i já občas hledám něco, co mám přímo před sebou. Multitasking zvládám, ale vytvářím kolem sebe neuvěřitelný chaos, ve kterém se vyznám jen já. Běda, jak mi někdo něco začne přemisťovat.

R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem za návštevu.V Aj môj muž nemá rád, keď mu niekto niečo premiestňuje.:-):-)

1 0
možnosti
IL

I32v37a28n29a 27L25a62n33c82e

20. 12. 2022 11:03

Já vařím,manžel za mnou uklízí, abych měla čistý prostor k dalším ukonům. Mám ráda, když se mi tam plete, protože dovařím a můžu si jít sednout. Všechno umyto:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to ho máte výborne naučeného.R^

0 0
možnosti
Foto

Janka, prečo nie žaludkom?;-D

Inak pekné, ako vždy.R^

2 0
možnosti
Foto

Tak mi na opravili.:-) Vďaka za prečítanie, pekný večer.

1 0
možnosti
IB

Vtipné i chutné;-D, posílám karmu R^

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem Irenka, za prečítanie, komentár i karmu. Vy sa staráte o troch či vari štyroch chlapov a ešte kočkovsky vyzeráte a super píšete.Krásny večer.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

;-DTak hlavne, že Vás to aj baví a je to iste aj dobré jedlo.

1 0
možnosti
Foto

Výborně a vtipně napsáno, Janka, moc jsem se pobavila. Pokud neznáte, doporučuji v této souvislosti divadelní hru pro jednoho herce Caveman. Budete se bavit.

Jinak s tím vařením je to zajímavé. Většinou vaří ženy, a to i když toho času víc nemají. Ale je mi opravdu záhadou, proč 11 z deseti šéfkuchařů jsou muži.;-):-)

Velká karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem,MaruškoV, za prečítanie, komentár i karmu. Nie nepoznám tú hru, ale vyhľadám si ju a pozriem. Aj mne je to záhada, prečo profi kuchyniam šéfujú viacej muži,musíme sa spýtať Filipa, možno on vie odpoveď.

0 0
možnosti
Foto

Jak to tak čtu, tak si připadám jako pŕůměrná žena.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Muží v súčasnej dobe sú už veľmi flexibilní a šikovní...V

0 0
možnosti
RE

Krásné čtení! R^ Máte hlavně od přírody větší psychickou odolnost. A ještě jedno svědectví: vždy jsem věřil, že ženy tolik neřeší hlad. Neni to pravda. Na výletě vždy dovedu vydržet do cíle, kde to bude levnější nebo to půjde líp připravit, čili bude to efektivnější. To moje Jaru ne! Místo, aby hrdinně v duchu ženské odolnosti vydržela do cíle, vyžaduje jídlo v těch nejdražších občerstveních uprostřed trasy! Ta byla beztak zřízena hlavně kvůli ženám:)))

3 0
možnosti
Foto

Jéj, Romane, to Ste milo o nás napísal s tou psychickou odolnosťou. U nás je to naopak, manžel vždy nosí desiatu aj pre seba aj pre mňa, na Sk kým prídete k nejakej turistickej chate, to aj pol dňa trvá.:-):-) a ceny tiež dvojnásob zdvihli

1 0
možnosti
  • Počet článků 183
  • Celková karma 28,38
  • Průměrná čtenost 1119x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik