Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pekne tu rozdávaš dobré příbehy...V

1 0
možnosti
Foto

Už si zdravá? Nožička ok? Zdravím.V

1 0
možnosti
Foto

Krásný příběh, Janka. Dobré srdce je největší dar. Nic víc není.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak, Maruško, ako píšete.VV

0 0
možnosti

Pěkné R^ Chvíli to vypadalo, že se chlapeček ulakomil, ale nakonec se ukázal jako vnímavý a chytrý kluk.:-)

3 0
možnosti
Foto

Áno, presne tak, ako píšete.:-)

0 0
možnosti
IL
Foto

Ste veľmi milý, ďakujem, prajem pekný večer.

0 0
možnosti
JKV

Janka, děkuji za lidské příběhy. I já mám svého prodejce - v Praze na Palmovce. Sice mně odrážedlo hlídat nemusí, ale vždy si koupím 2x Nový prostor a mám radost, že jsem mohla udělat radost. Před lety to bylo tak, že jsem chtěla dát 2x tolik a koupit si jen jeden, ale prý to nelze. Tak si kupuji 2 kusy a už se zdálky vídáme a zdravíme.

1 0
možnosti
Foto

Áno, Janka, to sú tie malé veľké kroky, ktoré robíme aj pre seba aj pre tých druhých, krásny večer.V

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem, pani Renatka, za návštevu a komentár.Krásny večer.

0 0
možnosti
Foto

Ďakujem Vám, Horste, je to taká malá jednohubka,ale potešilo ma to byť toho svedkomV

0 0
možnosti
Foto

Malé činy někdy bývají ty největší, JankaR^

6 0
možnosti
Foto

Áno, niekdy aj ten malý krok je ten veľký ak nie najväčší...V

1 0
možnosti
IL

I68v75a32n46a 31L92a19n96c75e

26. 12. 2022 17:33

Vařila jsem, u nás bude teprve poledne, a tak jsem se k Vašemu příběhu dostala až nyníV. Víte, každé malé, vstřícné gesto, usměv a slovo dokáže potěšit a člověk, který se dobře naladí, rozdává radost zase dalším lidem. V Je to řetězec. A proto, ikdyž mi kolikrát do smíchu nebylo, tak jsem se naučila po americku usmívat a ono to opravdu pomáhá, dokonce se vylepšila nálada i mně, protože lidé mi usměvy vraceli. R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Kamarátka žila 20 rokov v USA a vrátila sa späť tu na Sk, a to čo hovoríte jej tu chýba, ďakujem za prečítanie aj podnetný komentárV

1 0
možnosti
Foto

J80a38n 57P42r39a67ž53á63k

26. 12. 2022 16:10

R^Nekdy drobnost potesi daleko vic nez cokoli jineho. A ted se to stalo dvakrat, Janka, chlapecek potesil Petra a Vy me svym clankem:-)

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem, Janko, za prečítanie a milý komentár.Ako hore píše Ivanka, je to proste reťaz tej radosti a dobra, slovo či úsmev v správnu chvíľu...V

1 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik