Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No Janka super! Já jsem byla tak pohlcená událostmi roku 1989, že jsem ten neodvysílaný Silvestr vůbec nezaregistrovala. Budu ho muset někde vyhledat a shlédnout. Děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem, Maruška, iste je niekde v archíve, ak nájdem link, tak ho sem dám.Želám Ti pekného Silvestra aj nasledujúce dni nového roka.V

0 0
možnosti
Foto

zalovila som trochu v histórii :-) prajem pohodový posledný deň v roku a aj tie nasledujúceVV

1 0
možnosti
Foto

:-)Nejlepší Silvestry byly ty bez sledování televize. Na chalupě, s partou lidí, kde nikomu estrády nescházely. Ale to už je let.

Zažila jsem asi dva pracovní Silvestry. I pár hodně smutných.

3 0
možnosti
Foto

No to je tak, niekedy je veselo a niekedy je smutno. I ja milujem keď je zima a voľno byť na riadnych horách ako napr.chata pod Chlebom.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavá exkurze do světa který mě zcela minul... Jako dítě jsem na Silvestra ještě zdaleka neměl přečtené knížky z Vánoc a jako dospělák jsem 26 silvestrů za sebou sloužil.... Poslední roky mám volné a komornější :-)

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem Filip za prečítanie a komentár a želám krásny posledný deň v roku a aj tie nasledujúce.:-)

0 0
možnosti

Moc díky za velmi zajímavý přehled. Přiznám se, že o tom neodvysílaném Silvestru roku 1989 jsem ještě nikdy neslyšel.

1 0
možnosti
Foto

Vďaka za prečítanie a komentár, Dane.Želám Silvestra podľa Vášho želania a a pohodové dni aj tie nasledujúce.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdeže jsou estrády, kde jsou léta minulá ....R^

2 0
možnosti
Foto

Nostalgia...Krásneho Silvestra, Alice.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Janka, ty jsi jak Karel Čáslavský v sukni. R^

9 0
možnosti
Foto

Ale hezčí, než Karel.;-D

Davide, přeji ti k svátku vše jen to nejlepší, hlavně hodně zdraví a povedených blogů.:-)V

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS