Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak susedia sa dobre špehujú ;-) aj keď pred vlastným prahom nemáme pozametané.;-) dík za čítanie a komentár

0 0
možnosti
Foto

V 1.kole mám jasno (Marek Hilšer), ve druhém toho proti Babišovi.

Nepředpokládám, že do 2.kola se dostanou Zima, Diviš, Bašta, nebo Středula.

1 0
možnosti
Foto

Jéj, Šárko, aj mne sa ten pán Marek moc páčil, ale bohužiaľ si myslím, že sa Vám do druhého kola nedostane.

1 0
možnosti

Domnívám se, že hlavní devízou Nerudové je to, že je ž e n a. Jen z toho důvodu jí to "hodí" spousta žen, a že jich u nás není málo!8-o Já osobně preferuji na postu budoucího prezidenta c h l a p s k o u osobnost, za kterou rozhodně nepovažuji Babiše. Pro mne tuto podmínku splňují oba Pavlové (Fischer a Petr).:-)

1 0
možnosti
Foto

Pani Nerudová si to pokazila tou kauzou na Mendelke. No neviem, či ženy dávajú hlasy ženám. Myslím, že máte dobre odhadnutých kandidátov aj tých Vašich, Milane, keďže si myslím, že aj Vy ste priamy a podobného myslenia ako Vaši kandidáti.

0 0
možnosti

J88a30n 23R63á63ž

5. 1. 2023 17:51

Promiňte moji příkrost, ale podle mne je blog plný hezkých a čtivých frází, se kterými jít do rozporu ani nejde. Což ovšem neznamená, že například já s nimi souzním.

Pokus Slováku dosadit do funkce prezidentky ženu v podobě paní Čaputové, jejíž jediným hmatatelným důkazem veřejné činnosti byla právní angažovanost v občanském sdružení VIA IURIS při likvidaci pezinské skládky, nepovažuji za nějaký přínos pro uklidnění politické scény Slovenska. Ze stejných důvodů volbu paní Nerudové, o které také chybí nějaká vážně míněná zmínka o nějaké pro společnost přínosném politickém angažmá před tím, než někdo (asi manžel) dostal nápad aby kandidovala na prezidenta, také nepovažuji za nějaký přínos pro českou poltickou scénu. Česká politická scéna, stejně jako Slovenská by potřebovala zamést a prezident má možnost vahou prezidentské funkce tomu být nápomocen.. Proto si myslím, že vhodnou volbou pro dnešní dobu je razantní, pragmaticky uvažující člověk, který se v poltickém prostředí velmi dobře orientuje a to, při vší úctě k oběma dámám, žádná z nich není.

(Pro méně chápavé: Babiše nemyslím)

1 0
možnosti

tak absolvování Aspen institutu vám pro výkon funkce nestačí ?

;-D

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem nedávno na Slovensku a překvapilo mě, jaký přehled o nás místní mají, někdy i větší než já:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak cudzieho sa vždy lepšie sleduje ako samého seba.:-) Lebo má človek odstup.

2 0
možnosti
Foto

Možná nebudete Janka věřit, ale sám jsem zvědavý jak to dopadne....

1 0
možnosti
Foto

Ja tiež, lebo to máte zaujímavé a čoskoro vlastne uvidíte...díky za prečítanie.:-)Pekný večer

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkný pohled "zvenku," Janka. Už jsem si před časem udělal jasno a prozradím jen to, že AB to rozhodně nebude.

1 1
možnosti
Foto

Mne je jasné, že Vy určite nepatríte do skupiny AB ani BA.:-)Pekný dník.

1 0
možnosti

Politici si sami sobě odsouhlasí zvýšení platů8-o, neměli by také lidé rozhodnout o tom, jaký plat by politici měli mít!, když oni dřou z lidí co můžou?!

2 0
možnosti
Foto

Pěkně napsané a pravdivé. R^

1 0
možnosti
Foto

Přeposlední odstavec tesat do kamene. Hezká analýza, JankaR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 183
  • Celková karma 28,30
  • Průměrná čtenost 1119x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik