Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^:-) Zajímavá exkurze po zajímavých místech. U Jaroměře je Amerika a máme také Benátky. Vzpomínám na jeden polský film, kde hlavní hrdina chtěl oslnit nějakou ženu a říkal, že hodně cestuje a právě se vrátil z Říma. A objevil se záběr jakési zasněžené vesničky a tabule z nápisem "Rzym" :-).

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem za doplnenie a zaujímavý komentár, pán Pavlíček. Áno je veľa zaujímavých názvov miest a mnohokrát je zaujímavý aj ich vznik.

1 0
možnosti
Foto

Janka, úplně mimo téma. Obávám se, že máš hacknutý FB účet, protože mi z něj přišla zpráva: "To jsi ty na tom videu?" plus k tomu odkaz. Ti je klasický phishing a odkaz vede na zavirované stránky. Minimálně si tam změn heslo nebo si případně udělej nový profil. Promiň, že to píšu sem, ale jiný kontakt na Tebe nemám.

2 0
možnosti
Foto

Tohle mi také nedávno přišlo, ale od někoho jiného. Od holky, kterou mám v přátelích, ale nikdy jsme si zprávy nepsaly. Okamžitě jsem zprávu smazala.

Janko, udělej, co radí Honza.:-)

2 0
možnosti
Foto

Možno to tam nie je také strašné ;-D

1 0
možnosti
Foto

Janka, na tu Vaši Havaj jsem v roce 1996 vyrazil s kamarády na kole po cyklistickém maratonu v Beskydech.

1 0
možnosti
Foto

Tak asi sa ti tam nepáčilo, keď si sa vrátil domov...:-)V

1 0
možnosti

R^ Já dost často jezdím na kole do Damašku.:-) https://mapy.cz/s/gecahokecu

1 0
možnosti
Foto

Pozriem, o takom mieste som netušila. Díky za doplnenie, pán Milan.:-):-)

1 0
možnosti

Některé názvy jsem neslyšela a že ještě jedna Praha mne také nenapadlo. ;-DPodobné je to i v Americe. 4 studenti, kteří byli nedávno zavražděni studovali v městě: MOSCOW,ve státě: Idaho

1 0
možnosti
Foto

To je fakt smutný paradox s tými študentami....;-(

1 0
možnosti
Foto

Sloup v Čechách a Zlaté Hory. Moc hezké obce.R^V

1 0
možnosti
Foto

To tiež nepoznám, díky za doplnenie, Alice.

1 0
možnosti

R^;-D "Pičín, Kozomín, Řitka - skvěle složená kytka!" + jeden "bonusovej" z dediny s tiež čudnym názvom:))

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=648487

1 0
možnosti
Foto

Zaujímavé, pozriem. Pekný deň.

1 0
možnosti
Foto

V okrese Prostějov jsou Vrahovice. V okrese Teplice je město Hrob. A ještě několik, na které jsem si teď nevzpomenul.

2 0
možnosti
Foto

Tak to som nepoznala, díky za doplnenie.

0 0
možnosti
Foto

V Jeseníkách je ještě i Konec Světa. A jsem rád, že zajímavé názvy mají i bratia na Slovači.

1 0
možnosti
Foto

Áno, sú rôzne vtipné. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS