Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy nevím, zda jsem úplně mimo....Nebo zda jste stáhla poslední blog, či mi jen nezobrazuje. Nevidím ho. Pokud jste poslední blog stáhla, tak mne to mrzí, bylo v něm dost pravdy . Prosím o vysvětlení. Stáhla jste poslední blog?

0 0
možnosti
Foto

Áno, stiahla. Chcela som ho ešte dopracovať, ale potom som ho radšej stiahla.Nie som v tom publikovaní zase taká odvážna.:-)Ale mám rozpísaný iný ekonomický text, tak možno ten dám budúci týždeň.

0 0
možnosti
Foto

Toto je ten nejlepší a nejužitečnější blog, který jsem tu kdy četla. Díky, Jani V

1 0
možnosti
Foto

Ste moc milá, Ivanka, ja zase nevypointujem tak príbeh s takou gradáciou ako Vy.Pekný večer.

1 0
možnosti

Dělat si věci po svém, ale neubližovat. Také jsem jela už od dětství: co by tomu řekli lidé, na vesnici moje babička, moje maminka... A potom jsem si řekla: a dost. Nezajímá mne, co tomu říká celá vesnice ani naše město, co tomu říkají kamarádky ani naše okolí. V USA jsem se naučila, že pokud nedělám věci tak, jak ostatní očekávají, neznamená to, že ztrácím ostatních lidí lásku. Důležité je umyslně neubližovat druhým.

3 0
možnosti
Foto

Áno, a hlavne neubližovať sebe, lebo sebe sa odpúšťa možno najhoršie, lebo na seba sme dosť kritickí, hlavne v týchto končinách.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Janka, ako vždyR^

Ze mě konečně spadla nervozita, tak snad napíšu nějaký blog. :-)

Maj sa krásne.

3 0
možnosti
Foto

Gratulujem, ja som vedela, že to dáš ľavou zadnou, teším sa na blog. Krásny týždeň maj.

1 0
možnosti

Vynikající, pravdivé!R^;-)R^

Teprve až člověk odhodí poslední z mnoha masek, které předtím nosil, aby "zapadl", "líbil se" nebo "byl uznáván", tedy teprve tehdy, až se stane tím, kým skutečně JE (nikoli jak/kým se chce druhým jevit), PAK teprve získá zdravou sebeúctu, sebevědomí a sebedůvěru. Pak už nemá sebemenší potřebu zabývat se tím, co si o něm myslí ostatní. On SÁM totiž nejlépe ví, kým skutečně je, a nepotřebuje proto žádné "potvrzení" zvnějšku.

Krása, hodnota a respekt je v pravdivosti, přirozenosti a v autenticitě.

4 0
možnosti
Foto

Pane Pavle, áno, len niekdy to zhodenie masiek dlho trvá. Ďakujem za výborný komentár a doplnenie. :-)

1 0
možnosti

R^V Dlouho jsem přemýšlel, co napsat. Myslím, že pokud člověku záleží na tom, co si o něm myslí/ říkají druzí, je to forma lpění. A jak říká můj oblíbenec Tony de Mello, kdo lpí (na čemkoli), nežije :-).

3 0
možnosti
Foto

Perfektní Janka.... Není mi jedno co si o mě myslí moje Hanička, nebo blízká rodina... Ale zabývat se nějakým širším okolím je kontraproduktivní. Když člověk dělá chyby, jistě je pozná podle důležitějších parametrů než klevet....

4 0
možnosti
Foto

Tak Hanička Vás iste milujeV se vším všudy, áno, ako píšete je to kontraproduktívne, mala som obdobie v živote, kedy som veľmi sa snažila o nejaké prijatie druhými, ale len ma to zamotalo.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^:-) ,,Všechny problémy pocházejí z toho, že člověk nedokáže klidně sedět"(B. Pascal). A že neví, ani kdy:-) A také jsou tací, co je zadek svědí, a oni se škrábají na hlavě, a tak je svědění nikdy nepřejde;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nuž, svoj pokoj vám zanechávam, svoj pokoj vám dávam...niekto kedysi povedal. Možno sa nevieme len správne odovzdať...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik