Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Waw, krásny príbeh.R^ Vďaka, že Ste sa on podelil.

1 0
možnosti
Foto

Ale to je milá příhoda. Líbí se mi, že hlavní aktér nebyl dotěra, ale lepší výsledek akce bych mu tedy fakt přála. Ačkoli je možné, že je dobře, že se mu nezadařilo :-).

1 0
možnosti
Foto

Tak, choval sa ako gentleman a to sa tiež počíta.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Dokonale lidské, obyčejné a přirozené. Kolik je hrdinů, kteří by okamžitě navazovali kontakt? Přál bych mu druhé setkání a úspěšné seznámení.

2 0
možnosti
Foto

Jemu sa to práve takto, nevinne, zdalo v poriadku.

1 0
možnosti
PK

Těším se na další blog, je to s Vámi fajn. Jen malou otázku - Akým autobusom cestujete zajtra Vy?:-) Podotýkám že byste mohla být moje mladší dcera, možná i starší vnučka.:-)

2 0
možnosti
Foto

No, to pochybujem, že dcéra alebo vnučka, však foto mám spred roka z občianky a tam vidno môj vek. To ma teší, že Vás bavia moje blogy.Zajtra cestujem autom.:-):-)

0 0
možnosti
MP

R^ Perfektní. Souhlasím s Vilémem. Vzpomněl jsem si na Šípovo "Mladý člověk šel z metra" :-).

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem veľmi pekne, pán Pavlíček,za prečítanie a komentár, so Šípom pozerám na ČT Všechnopárty, keď mám čas, mám rada ich humor.Áno, "Mladý člověk šel z metra..." poznám. Vďaka za inšpiráciu, pridám tu video z Věrkou Špinarovou.Krásny večer.

1 0
možnosti
Foto

Třeba by litoval, kdyby se "něco" stalo... ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Z toho opojenia zabudol pýtať mobilné číslo...Možno ju ešte stretne...Ktovie:-)

1 0
možnosti
Foto

Ten den byl hlavním hrdinou. Hezké.R^V

1 0
možnosti
Foto

Platonickým síce, ale bol, o to to malo pre neho asi väčšie kúzlo, keď si nepýtal mobilné číslo na ňu, trochu zaváhal:-)Krásne foto na fb si dala, keď objavíš nejaký poklad teším sa na fotoblog.

1 0
možnosti
Foto

Tak třeba se příště mládenci zadaří.;-) Slovenština je nádherná: "Schwarzenegger sa ponáral do lávy" zní tak poeticky. Skoro se stydím zeptat: Co je to "pomojkal" - pomuchloval?;-D

Parádní mikropříběhR^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Áno, pomojkať znamená pritúliť, postískať, pomuchlovat, ale dá sa predstaviť pod tým všeličo...:-) Ďakujem za prečítanie a teším sa na Vaše básne...

1 0
možnosti
Foto

R^R^:-)Janka, máte můj obdiv. V reálu celá ta situace mohla trvat pět až deset vteřin. Vlastně se skoro nic nestalo, ale stalo. Perfektní minipovídka:-)

3 0
možnosti
Foto

Viléme, Ste veľmi milý,náš mladý sused Janko to zažil a rozpovedal mi, a ja som si pomyslela, že mnohé krátke okamihy vlastne tvoria náš život.

0 0
možnosti
IB

Milý příběh a hezky napsanýR^

2 0
možnosti
Foto

Milá Ste, Irenka, pekný deň želám.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 183
  • Celková karma 28,37
  • Průměrná čtenost 1119x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik