Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I22v94a52n83a 86L83a67n50c63e

19. 2. 2023 13:10

Prvně jsem jedla borč u kamarádky asi v šestnácti letech, olizovala jsem se až za ušima.:-) Někdy si ho doma dělám, akorát to krájení řepy mi vadí, všechno je zabarvené do ruda...:-)

1 0
možnosti
Foto

To áno, repa má silnú šťavu, ale zasa je zdravá.:-)

0 0
možnosti
ZS

Boršč miluju, vařím ho podle rodinného ukrajinského receptu, stejně jako bliny nebo pelmeně. R^

1 0
možnosti
Foto

Bliny som ešte nerobila, ale jedla som raz niečo ako palacinky zo zemiakového cesta v polsku, bol to tiež buď ukrajinský alebo litovský recept ale neviem ten názov.

0 0
možnosti
MP

R^ Boršč mám také rád. Nevím tedy, jestli je ukrajinský, ale asi ano, protože recept mi dal kdysi ukrajinský kolega a kamarád. Ale ještě radši mám polský "barszcz czerwony", protože ten je bez masa :-). A vůbec nejradši mám krkonošské kyselo, ale to jím sám, protože ho u nás nikdo jiný nechce :-).

1 0
možnosti
Foto

Poliaci dobre varia, ja tiež väčšinou robím z kyslej kapusty a červenej repy u nás sa jej hovorí cvikla, polievky mám rada všetky.Krkonošské kyselo som ešte nejedla, ale asi to bude niečo podobné ako naša zemiaková polievka nakyslo s mliekom.:-):-)Prajem Vám pekný víkend.

1 0
možnosti
RP

R^Boršč miluje jak má rodina tak i všichni kolem kterym ho vozím.. Naučíl mě ho příbuzný ze Slovenska, dělám ho obdobně, jen nedávám sladké ale kyselé zelí a nedávám brambory. Už kvůli němu si nakládám červenou řepu ktera mu i s lakem dodá tu pravou konečnou chuť. No a na talíři smetanu. Pamatuji se když jsem poprvé z neznalosti nalila smetanu na konci přípravy do pětilitrového hrnce tak se vše srazilo a s pláčem se vylil do záchodu...;-(

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem za prečítanie a komentár. :-):-)Aj ja mám rada s kysnutou kapustou aj bez brambor.Tak možno by sa bol dal zjesť aj s tou smotanou, trocha prihustiť múkou a rozmiešať.

0 0
možnosti
Foto

Dnes jsem měl boršč k obědu, byl výborný, ale jistě ne jako ten Tvůj. Hezká rozpravka o Kozacich, Janka 👍

1 0
možnosti
Foto

Boršč je dobrý na všetky spôsoby, isto aj ten tvoj bol ok.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Boršč je má nejoblíbenější polévka. VR^

1 0
možnosti
Foto

Ja ho mám najradšej s kysnutou kapustou, však niekedy napíš ako ho robievaš.:-)

1 0
možnosti
IB

Také bych si dala..:-P

Janka, přeji hezký víkendV

1 0
možnosti
Foto

Aj Vám, Irenka, pekný víkendV

0 0
možnosti
Foto

R^Také jsem měl strýčka Andreje a tetu Naďu. K tomu boršči nezapomenout na pampušky.VVV

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Áno, u nás sa tomu hovorí pagáčiky zemiakové. VV

1 0
možnosti
Foto

Taky bych si dalR^

1 0
možnosti
Foto

Ja ho milujem aj s kyslou kapustou.:-)

0 0
možnosti
JA

Zrovna včera jsem boršč také vařil, také ho vařím hodně, vydrží nám na dlouho. Dělám ho trošku jinak, nedávám uzené a žádné koření kromě soli a vařím vše dohromady v jednom hrnci. Chutě se krásně spojí a chutná božsky. Už se na něj těším na oběd, přes noc jsem ho nechal na balkóně zaležet.

2 0
možnosti
Foto

Waw, odležaný je ešte väčšia pochúťka, dobrú chuť želám. Ano, tiež väčšinou varievam tak, len keď mám viacej času tak dám dva hrnce, alebo večer si to predvarím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,06
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik