Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A má to pokračování: ranní ptáče dál doskáče... ...a taky dřív chcípne! ;-D;-DR^

Naštěstí to neplatí pro všechny! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-Dáno, aj odpočívať trebaV

1 0
možnosti
JM

J70a37n 60M89a49r26e32k

26. 2. 2023 6:20

Pravdu díte, ranní ptáče dál doskáče...ale také víc sežere.

1 0
možnosti
IL

I85v15a72n50a 12L27a63n92c12e

25. 2. 2023 11:55

Večery jsem naprosto nepoužitelná, usínám už při večerníčku. Ráno nemůžu dospat, dneska jsem vstala už ve 4,30. A to jsem nemusela, do práce jdu na osmou. Tak alesponˇ peru prádlo, posnídám jogurt u počítače. S počítačem u ranních "zpráv" mne většinou nepřepadají deprese. Ze zpráv deprese občas přicházejí, a tak si raději čtu Blog iDnes apod., depky mám při představě, že musím vyjít z domu a co všechno mne opět čeká:-/. Jakmile se dostanu mezi lidi, tak už byste mne nepoznali, už jsem Zpěvanka... ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak ja sa niekedy nepreberiem ani medzi ľudmi, podľa toho, že kde a s kým.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

A tož je u nás, je to, paní Melišová, tak, jak se Vám snilo. Manžel je ranní ptáče, já noční. U nás existuje dělba práce. Já se starám o večeře, anebo o nějaké to přilepšení při sledování tv-zpráv, případně nějakého zajímavého televizního pořadu, u kterého manžel pravidelně usně. Jé dokoukám, pak ho vzbudím a jdeme spát. Po ráno on vstává první, nachystá hrnky na kávičku, a malou snídaní a sklenku A před tím jako "vitaminové bomby", džudu. A pak si sedne do vedlejšího pokoje vedle v pokoji k počítači. On vstává v 5.30 j hod, já v 6.30 hod. Když vstanu a jdu kolem, zaťukám na dveře, jdu do koupelny a než provedu ranní hygienu a přijdu do kuchyně, na stole jsou pro nás dva hrnky horké kávy a džus a něco malého do k zakousnutí. Někdy mu povím co bylo v Událostech- komentářích (když spal), n usnul - a i když máme na politiku podobné názory, někdy jsme se dohadovali... Abychom se tmu vyhnuli, vymyslila jsem malý trik. Zhasla jsem velké světlo nad stolem a postavila jsem na něj svícínek a zapálili svíčku. Před tou rozsvícenou svíčku již nepřeme -(o politice), bylo by nám to trapné. Bavíme se o tom, co nás ten den čeká, co budu vařím apod. Doporučuji to i vám. (Samozřejmě st to dá aplikovat hlavně pro ty, co si už jako my užívají zaslouženého důchodu. Dobrý a krásný den. (Brzy bude jaro. Sněženky pod oknem již vystrju kují své bílé hlavičky). ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Paní Melišová a karma za pěkný ranní "rozjezdový" blog. Ráda Vaše blogy čtu. Jsou zajímavé - a také se potrénuji ve slovenčině. Díky. ;-)V

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno. V Když je všechno dokonale, tak je to vždy podezřelé. Ale byl to hezký den. R^

1 0
možnosti
Foto

Áno, ako píšeš :-) Dobré ráno a krásny deň.

0 0
možnosti
MP

R^ Už jsem se lekl, že ten závěr popisuje realitu ;-D. Srovnávat se nemá, ale asi bych Vám záviděl :-). Přeji krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

;-DTak, tento ideálny model by som potom závidela i sama sebe.:-) Aj Vám želám krásny víkend.:-)

1 0
možnosti
Foto

Teda ono se to sem moc nehodí, ale pamatuju si v práci na skřínku souseda, který tam měl vylepeno. Ranní ptáče bez lahváče, vůbec nikam nedoskáče:-)

3 0
možnosti
Foto

;-DAsi ho to motivovalo na lepší výkon v práci.

0 0
možnosti
IB

Po ránu jsem na ránu - hned po probuzení, brzy ráno ve všední den, trpím malou depresi.;-(

Janka, pěkné napsánoR^, přeji hezký víkend:-)

3 0
možnosti
Foto

Úzkosti majú ráno veru mnohí. Pekný víkend, Irenka.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem ranní ptáče a žena zvláštní sova. Její ráno začíná k desáté a večer končí před desátou. Přitom máme oba ve znamení lva. ToběR^ a povedený víkend!

1 0
možnosti
Foto

Každý máme ten biorytmus iný. Aj Tebe krásny víkend.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

U nás říkáme, že ranní ptáče dál doskáče, ale dřív se utahá. :-) Mohu potvrdit, protože já jsem ranní ptáče ;-). Ale napsala jsi to moc hezky, Janka. Tak dobré ráno. V

1 0
možnosti
Foto

Aj Tebe želám krásny deň a víkend.

0 0
možnosti
  • Počet článků 183
  • Celková karma 28,38
  • Průměrná čtenost 1119x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik