Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vypadají nádherně. Podobné jsem jedla u "staré mamky", dala mi recept, ale moje zdaleka nebyly tak dobré jako byly ty její

1 0
možnosti
Foto

Staré mamy na to mali ten svoj fortieľ.

1 0
možnosti
Foto

Janka, já znám akorát strýce Pagáče ze Slovácko sa nesúdí.

2 0
možnosti
Foto

😃Ja zase poznám sváka Ragana

1 0
možnosti

Dala bych si pagáče, nikdy jsem je nejedla. K mrkvi nebo omáčkám se dělaly v jídelnách rozpeky, ale ty asi nejsou tak dobré jako pagáče. Recept si opíši a někdy je udělám

1 0
možnosti
Foto

Tak to ma teší, Ivanko, že sa Vám recept páči

1 0
možnosti
Foto

Občas mě zamrzí, že recepty po babičkách zmizely v nenávratnu. Po jedné se našel jen sešit s výstřižky z časopisů, druhá dělala všechno z hlavy. A kuchařku české kuchyně, co jsem dostala, abych se mohla vdát, mi zabavila máma. Že podle ní stejně nevařím...

2 0
možnosti
Foto

Tak možno vymyslíte svoje recepty podľababičkiných. Moja babka tiež varila z hlavy, ale mama si písala a zostali mi po nej recepty. Aj keď ja tiež v podstate varím tak od oka, že málokedy vážim suroviny.

1 0
možnosti
Foto

Ak to zvládnem preniesť prinesiem oškvarkové do Třebovej.

1 0
možnosti
Foto

Díky za recept, třeba někdy zkusím.

1 0
možnosti
Foto

Ide to dosť rýchlo upiecť a ešte rýchlejšie zjesť.

0 0
možnosti

Dostala jsem velkou chuť, sliny se sbíhají....

1 0
možnosti
Foto

Tak poslalať sa dá iba obrázok.

0 0
možnosti
Foto

Tak ma teší, že aspoň foto som dala a že sa páčia. Možno prinesiem nejaké na zraz.

2 0
možnosti
Foto

mého dětství, ale i nadále, jsou CMUNDY (BRAMBORÁKY)

1 0
možnosti
Foto

Je to vlastne podobné ako tie naše pagáče

0 0
možnosti
Foto

Ňam, ňam.

Vašek

1 0
možnosti
  • Počet článků 183
  • Celková karma 28,38
  • Průměrná čtenost 1119x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik