Diskuse

Karavány

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jee, vrátila jste mě na chvíli zpět do Tuniska. Před 14 dny jsem tam byla na pár dní. Nikdy jsem v podobné zemi nebyla. Nejsem typ na dovolené tohoto druhu, ale musím přiznat, že svým způsobem mě to okouzlilo. Úplně jiný svět plný extrémů a protikladů. Chutě, vůně i prožitky tam byly tak nějak plnější. A několik karavan jsme také potkali.

1 0
možnosti
Foto

Zaujímavé i ja som bola v Tunise

0 0
možnosti

Opět krásné verše. Následně jsem si pustil své oblíbené album od Santany, Caravanserai .

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem, pán Pavlíček, za prečítanie a milý komentár. Jéj Santanu si tiež občas púšťavam. Krásny večer, želám.

0 0
možnosti
Foto

Vďaka za prečítanie, prajem pekný deň.

0 0
možnosti
Foto

Janka, moc pěkné. Vzpomněl jsem si díky tomu na Karavanu mraků od Karla Kryla: Slunce je zlatou skobou na obloze přibitý, Pod sluncem sedlo kožený. Pod sedlem kůň, Pod koněm moje nohy rozbitý, A starý ruce sedřený. Pryč odtud jít s tou karavanou mraků, Kde tichej dům a pušky rezaví. Orat a sít od rána do soumraku, A nechat zapomenout srdce bolavý.

4 0
možnosti
Foto

Hej, Kryl to uměl tak sladkobôľne popísať a vyjadriť. Prajem Ti krásny deň.

1 0
možnosti
Foto

Vďaka Evička, krásny deň.

1 0
možnosti

I18v38a26n37a 72L26a61n83c53e

22. 5. 2023 22:17

...do pisni si srdce vyplaci a na bolest si lepi naplasti...

2 0
možnosti
Foto

Hej, keby sa to dalo resetnuť, že by si človek mohol niečo zopakovať alebo spomaliť

2 0
možnosti
Foto

Přesně takový je život, Janka, nutí nás táhnout dál a dál až k oáze svého konce

2 0
možnosti
Foto

Veru tak... Pekný večer.

1 0
možnosti
Foto

A tak běží život. Krásné Janka.

Vašek

2 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik