Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně popsaný začarovaný kruh dějin lidstva .. vystoupit se dá dle mého názoru pouze jako jednotlivec .. ale ráda bych se pletla

1 0
možnosti
Foto

zrejme sa nepletieš, niečo ma chytilo, prechladnutie alebo také dačo, a je mi pod psa, ako sa u nás povie, bola som aj v saune, tak neviem či som to nejak prehnala...

1 0
možnosti
Foto

Demokracie se vyčerpala? Co by jí mělo nahradit? Osvícená diktatura? A co když diktátor přestane být osvícený a začne být tyranem? Jak se ho zbavíme? Technokracie? Kdo jí dosadí, kdo rozhodne, kdo je vhodný technokrat? Vláda filozofů, který filozof by chtěl být politikem? Takže jediné, co může nekrvavě odstranit diktátora, vybrat správné technokraty a vlastně i ty filozofy, jsou volby. A jsme zpět u demokracie. Tedy demokracii očistit, zbavit zbytečné byrokracie, dát jednoduchá a srozumitelná pravidla. To není jednoduché ani snadno proveditelné. Chybí všeobecná vůle a řekl bych i odvaha. Jsem zodpovědní sami za sebe, nebo raději tu zodpovědnost přesuneme na druhé? Budeme se nadále potýkat s těmi mysteriózními ONI? Mohou za to ONI, rozhodli to ONI, ONI si stejně budou dělat co chtějí. Ano dokud jim to dovolíme MY.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Tak nejak ako píšeš.Točíme sa v tom kolobehu, ako si to opísal.Strieda sa to tak dejinami.

2 0
možnosti
Foto

Velmi podnětný popis stavu nejen na Slovensku, ale i všude jinde včetně USA.

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem Ti, Viléme za prečítanie blogu, som to chcela skrátiť ale nakoniec som to nechala ako som napísala. Nejak sa to všetko melie dokopy v tom svete. Európia akoby bola mimo diania a nechce si to priznať, sme závislí na dodávkach všetkého možného vrátane surovín, rôznych komponentov. Minule som kupovala škoricu a predavačka ma upozornila že tá je ako z číny, aby som kúpila cejlonskú.

0 0
možnosti
PC

Janka, naprosto PŘESNĚ jste to vystihla!

P.S. Situace v Česku není o nic lepší...

1 0
možnosti
Foto

Vďaka za prečítanie i komentár, Pavle. Nedalo sa mi diskutovať, musela som sa prihlásiť. U nás sa hovorievalo, čím západnejšie, tým civilizovanejšie. Stále Ste o krok či krôčik pred nami, aj keď sa Vám to možno nezdá. Syn žije na Morave, s mojej mamy strany tam máme korene.

1 0
možnosti
MB

Rekl bych, ze situace v Cesku neni o nic lepsi. Diky za uprimny blog

2 0
možnosti
Foto

Je o niečo lepšia

0 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik