Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy Jani, pozdravuji pana Psa inteligenta

Učím děti (i manžela :) skromnosti a střídmosti a nedávno mi říkaly "Ale mami, teď už nejsme tak chudý, jako když jsi byla ty malá".

Takže jsem skromná a střídmá doma sama

1 0
možnosti
Foto

Áno, to je pekné, aj skromnosť aj striedmosť, ale niekedy si možno zaslúžime aj niečo naviac

1 0
možnosti
Foto

Jak ti, Janka, rozumím.

Velmi nadčasová písnička ohledně poblázněných Vánoc je "Vánoce, Vánoce přicházejí. Najdi si ji na You Tube, možná se pobavíš

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem, Vildo, za zastavenie a komentár. Pustila som si pesničku a skutočne je výstižná a aj zábavná, že nás odhalila, asi si vy česi viete viacej zo seba urobiť srandu, neviem si u nás predstaviť takú.

0 0
možnosti
MP

Hezké . Náš generální ředitel říkával, že "Vánoce jsou stavem mysli". V tom měl, řekl bych, pravdu .

3 0
možnosti
Foto

Hej, hej, však asi ako všetko.

1 0
možnosti
Foto

J37o94s77e81f 17B58á28r73t35a

22. 11. 2023 16:45

Krásné a veselé vánoce jsou hlavně s malými dětmi nebo vnoučaty.

1 0
možnosti
Foto

V každom z nás zostáva trochu dieťaťa

0 0
možnosti
Foto

Janka, pobavil jsem se. O víkendu se nás ptal předseda svazu na kempu, jestli už máme dárky? Mě Vánoce zatím míjí.

2 0
možnosti
Foto

Synovia už iste niečo pre teba vymyslia

1 0
možnosti
Foto

Rožnu televizi a koukám, že Vánoce už vlastně běží

2 0
možnosti
Foto

Vánoce. To je velké téma. Poté co jsem dostudovala vysokou a zcela se osamostatnila, naordinovala jsem si první netradiční Vánoce, které jsem strávila úplně sama. V podstatě to nebyly Vánoce, i když vánoční stromek jsem si ozdobila. Dalším zlomem byly první Vánoce v manželství. Paradoxně jsem to prožívala snad hůř než ty nevánoce. Raději nic než všechno jinak. No, a teď co jsem se rozvedla, tak na Štědrý den a večer jsem bez dcery. Vánoce jsem měla zažité z dětství a dlouho jsem trvala na každém detailu. I zvonit zvonečkem, jakože přišel Ježíšek, jsme ve své pokročilé dospělosti se sestrou rodiče nutily. Teď nezůstal kámen na kameni. A přestože dceru mám u sebe celý rok, protože ona si to tak přeje, tak zrovna na Vánoce u mě není, protože i ona trvá na Vánocích, které má zažité od útlého dětství. A tak Vánoce se pro mě staly symbolem nelpění na ničem. Mám ráda Vánoce. Stačí mi ozdobený stromeček, Rybova Česká mše vánoční, koledy a pohádky. Jsem vděčná, když to je, ale vím, že se může stát, že to nebude. A můj zážitek z obchodního domu minulý týden. Stála jsem u vánočního stromu a čekala na dceru, když v tom přiběhl malý chlapeček. Vískal radostí nad stromkem, obdivně kolem něj pobíhal, jemně se dotkl každé vánoční koule, na kterou dostal a nad každou s povzdechem a zároveň vzrušením opakoval slova "vánoční strom". Byl to takový první dáreček, který jsem dostala k letošním Vánocům od neznámého chlapečka. Brzy se uzdrav, Jani.

2 0
možnosti
Foto

Co jsem to zase napsala? Pardon. Chlapeček, nevískal ale výskal.

1 0
možnosti
Foto

Janka, klidný spánek bez průvanu! A hezké přípravy na dny vánoční!

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem, Horste, podobne

0 0
možnosti
Foto

J62a19n 27P39r18a77ž93á79k

21. 11. 2023 21:15

Mam rad klidne Vanoce a veskerou jejich dnesni komercnost bych si klidne odpustil.

3 0
možnosti
Foto

Ja tiež ako ty, podobne.

1 0
možnosti
Foto

Promiňte, ale Váš blog beru spíše jako folkloristický fejeton, který s námi Čechy nemá zhola nic společného.

1. Na štědrý večer v Čechách žádná kapustnica, ale poctivá rybí polévka z kapra.

2. V Čechách se píše žádost o dárky na poštu Boží dar

3. U nás se neříká máš v ... vianočný stromček, ale: máš v ... voj?

Doufám, že i já jsem Vás obohatil stejně folkloristicky, jako Vy mne

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Brzké uzdravení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik