Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Janko, osvěžilo duši.

1 0
možnosti
Foto

Vďaka za návštevu, Pavle i milý komentár

0 0
možnosti
IB

Janka, krásné verše i fotografie.

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem Irenka za návštevu a spoločnú virtuálnu prechádzku peknú nedeľu

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jardo.Je tam pekne, ty jazdíš na motorke ja turistikujem zase napešo

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, musela to být nádherná procházka. U té poslední fotky jsem se s chutí napil teplé kávy jinak bych jenom tím pohledem zmrzl. Brrr

Vašek

1 0
možnosti
Foto

😃Keď je voda pod 10 stupňov, tak už do nej nejdem, to prenechávam iným. Teraz bola ok. Aj ja si akurát varím kávu. Pekný víkend želám, Vašku.

1 0
možnosti
Foto

Paráda. Doufám, že až do oněch kouzelných míst nedorazí žádná těžařská fa, která těžila, či těží vápenec.

1 0
možnosti
Foto

toto je národná rezervácia, to sa ťaží v iných miestach, tu to nehrozí

1 0
možnosti
Foto

A na vrcholu stane v něm úžasu.... krása

1 0
možnosti
Foto

Mala som len malý foťák, nechcela som fotiť, ale nedalo mi, sú tam krásne východy aj západy slnka.Želám pekný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Pozdravujem cez jeseň je to vďaka listnáčom farebnejšie.

0 0
možnosti
Foto

Rád jsem se Janka pokochal.....

2 0
možnosti
Foto

Tak to ma teší, pekný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Pozdravujem, Honzo aj Soničku

1 0
možnosti
Foto

Vďaka za prečítanie, Janko.Ten časovač som nastavila na pol dvanástu, chcela som to vyskúšať a ako vidím dalo mi to takto asi sa mi chybička vloudila.

1 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,38
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik