Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naposledy jsem na pyramidovou hru skočil asi v 5.třídě ZŠ. Tenkrát šlo o zasílání pohlednic. Měly se poslat čtyři pohlednice na různé adresy a po nějaké době měl člověk dostat hromadu pohlednic. Nedostal jsem ani jednu, protože jsem byl až konci řetězce.

1 0
možnosti
Foto

Alebo členovia reťaze neposlali svoje pohladnice ďalej. Mnohí ľudia na tých schémach zarobili a funguje to dodnes, len je to sofistikovanejšie.Ja mám radšej tie pravé pyramídy.

0 0
možnosti
MZ

Ano souhlasím. Celý tento systém při kterém je člověk nucen zapojovat další lidi pod sebe je zrůdný. Na prezentacích jsou lidé přesvědčováni jak je snadné vydělávat, a jsou prezentováni úspěšní prodejci, podle mého názoru je to celé nerealistické divadlo které má přesvědčit potenciální nové členy systému. Já jsem přišla o peníze jednou, v devadesátých letech. Už ani nevím jak se to jmenovalo, slibovali získání výhodného úvěru na byt, když tam nainvestuji nějaké peníze, tenkrát jsem řešila vlastní bydlení. O vše co jsem tam poslala jsem samozřejmě přišla, a od té doby mě už nikdo na nic takového neukecal, a že jich bylo, co se o to snažili.

1 0
možnosti
Foto

Áno. Ako píšete, pani Martino. A hrozne veľa takýchto systémov existuje a predajcovia by sa dá sa povedať za tie vysoké provízie-aj autá, dovolenky... kľudne zapredali a oklamali ako sa povie aj vlastnú matku. A mnoho farmaceutických spoločností tak funguje cez nekorektné MLM aj v súčasnej dobe.

0 0
možnosti
MP

Zajímavý článek. Musím přiznat, že jsem patřil k těm neznalým .

1 0
možnosti
Foto

Ja si myslím, že vy by ste sa nezapojil do ničoho takého

1 0
možnosti
Foto

U pyramidovych her je matematika neuprostná

2 0
možnosti
Foto

Mám rád jen ty pyramidy stavěné

1 0
možnosti
Foto

veru, zlatý Egypt díky za prečítanie i komentár, Horste

0 0
možnosti
LK

L21u96b31o90š 35K54r14i26m71l

26. 1. 2024 16:49

MLM u Vámi zmiňovaných firem plně naplňuje Vámi výše popsané parametry pyramidy.

1 0
možnosti
Foto

Treba si to prečítať od začiatku do konca, nepopisovala som parametre, na to to je malý blog....nebolo to účelom, pekný večer.

0 0
možnosti
Foto

Přímo ukázkovým případem, který kombinoval Ponziho schéma s malým přídavkem legálního podnikání byl Bernard Madoff. Nadělal miliardy a okradl renomované banky. Velmi dobré varování.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Stretla som sa v poslednej dobe s MLM určitou variantou, kde mi boli ponúkané doplny výživy a zistila som. že je to pyramída skombinovaná s PS tak som si ani neobjednala

2 0
možnosti
OS

On i MLM je někdy značně drsný, zejména metodami a tlaky buď na prodej nebo na "tvorbu týmu", nejčastěji na obojí. Zůstávají pouze ti nejotrlejší. A nejsou to zpravidla lidé, které bych chtěl mít za přátele.

3 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,33
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik