MP

Výborný článek, neboť informace o působení bylin se dnes shánějí špatně - práškaři by přišli o kšeft. Já jsem příznivcem fytoterapie a nic jiného nepoužívám (snad někdy prášek proti bolesti hlavy ).

Foto

Vy by ste mohol robiť aj kurzy, také máte vedomosti.

Foto

Moje maminka ji s oblibou přidávala do sekané a já to měl vždycky rád.

Foto

áno, aj do praženice, ako kto a kde znesie.

Foto

Kopřivy jsou kámošky. Pamatuji si, jak jsem se, bylo mi asi 10 let, zřítila i se svým bledě modrým kolem značky Pionýr do kopřiv, když jsme s ostatními dětmi hrály na zločince a policajty, a já jsem právě ujížděla před jedním policistou, který se řítil za mnou a výhružně houkal. Ale tehdy mi ty kopřivy nepomohly. Ač jsem byla celá požehaná, stejně mi nasadil pouta nelida.

Foto

Aj ja som spadla z bicykla do žihľavy ako malá ale z iného dôvodu, nejak som nezvládla riadenie

IL

I81v56a32n38a 82L41a28n45c78e

29. 2. 2024 13:25

Když přiletěl manžel poprvé do Čech, tak na chalupě spousta kopřiv. Než jsem mu stačila říct, aby se jich nedotýkal, tak si chtěl lístky natrhat, zvědavý, co to je za rostlinu. Potom měl ruce v jednom ohni. Mám také ráda kopřivy do nádivky.

Foto

Mal sa ťa spýtať, ja si ju mixujem s banánom, keď natrafím na mladé šťavnaté lístky, naučila ma to moja kaderníčka, rýchle a zdravé je to.Nádivku vyskúšam, ešte som to nepridávala.

Foto

Kopřiva je ostrá učitelka , ale umí naučit Já ji dávám i do nádivky.

Foto

mám ju rada zmixovanú s banánom a vodou, dobrá desiata to je

Foto

V předjaří nejprve požvýkám pár lístků ptačince žabince, ten roste i pod sněhem, začátkem března se vypravím na medvědí česnek, no a pak celoročně se snažím s tou kopřivou. Lékař léčí, ale uzdravuje příroda

Foto

Aj hluchavka biela je výborna, má cesnakovú chuť, ale staršia je už horká. U nás sa žabinec nazýva kuračka.

Foto

Kopřivový čaj, ba i salát. Pamatuji i díky své babičce. Stejně tak jako šišky ze šrotu a kopřiv, kterými se vykrmovaly husy. To se však již nesmí A také vzpomeu jednu dětskou říkanku:,, kopřivičkykopřivy, proč ste na nás vošklivý. Po těle nám lupeny nadělají pupeny A kopřivové šampony na vlasy, to jsou v ,,kurzu" STÁLE.

Foto

Traduje se, že našlehat klouby kopřivou je dobré na revma.

Zajímavé informace.

Vašek.

Foto

áno, to tam ešte pridám, môj otec to robieval. Len nemal žiadne alergie, tak mohol, teraz sú alergie aj na trávu.

  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,33
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik