Foto

Poezie jako ženská duše. Nemusím všechno pochopit, stačí, že jsem okouzlen.

Foto

Presne tak, veď ani ja niekedy neviem, že čo to vlastne píšem.

MP

Krásné verše. Rána mám rád - začínám čajovou meditací. Tuhle jsem si k ní pustil skladbu "Fratres" od Arvo Pärta v provedení houslí a klavíru :-).

Foto

Pán Pavlíček, ďakujem za Vašu čitateľskú priazeň. Vygooglim si tú skladbu. Vďaka.

Foto

Ráno to je naše naděje. Nadechnout se čistého vzduchu a vyrazit do dne.

Vašek

Foto

Ďakujem Ti, Horste, za prečítanie a milý komentár. To preto lebo mám vnímavých čitateľov.

Foto

Báseň o životě a smrti, Janka. Osud nás všech.

Foto

Tak, verunikto z toho nevyviazne živý, tak si to nejak užime

Foto

Podobne, mám voľno, idem na hory ku hrebeňom Javorníkov.

Foto

Nejsem vůbec ranní typ ale i tak se těším .. každý den je znovuzrození

Foto

požičiam si vetu z filmu-diky za každé ráno, i tvoje prečítanie a komentár

IL

I43v69a62n31a 50L17a36n39c41e

26. 3. 2024 12:06

Miluju rána, jseou nejkrásnější.

Foto

Ja mám rada aj západy slnka, tú zlatú hodinku ako to voláme.

  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik