Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^njn, promarnil příležitost. Někteří se tak bojí odmítnutí, že si netroufnou.:-)

příště třeba bude odvážnější, chlapec.

2 0
možnosti
Foto

Janka, lamač ženských srdcí jsem nikdy nebyl, ale protože jsem nechodil na diskotéky ani zábavy, též jsem "lovil" v dopravních prostředcích. R^

3 0
možnosti
Foto

Tak si bol chytrý, lebo odtiaľ Ti nikam neutiekli, pokiaľ dopravný prostriedok nezastavil.

0 0
možnosti
Foto

Ten klučina zaváhal, asi to chtěl osud...Hezký den milá blogerko!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Podobne, i Tebe krásny deň.

0 0
možnosti
Foto

To je bezva blog, jednou musím taky sepsat příběhy co jsem si v testosteronem nadupaném mládí představoval, při pohledu na pěkné ženy ;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak to som veľmi zvedavá, na tie príbehy ;-D

0 0
možnosti
PK

"Slovenčinu" mám rád a jako "starý muž" ji obstojně rozumím (proti potomkům).

Nikdy jsem ale neslyšel slovo - pomojkat. I google slovník to neumí přeložit.

1 0
možnosti
PK

Jestli to není něco neslušného ...

1 0
možnosti
Foto

R^Alespoň měl po cestě na co se dívat a trochu si zasnít. To vůbec není špatný začátek dne.:-):-):-):-)

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Veru, len si mohol skúsiť pýtať na ňu číslo, ale takto to mal aspoň romantické :-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Prosté a milé:-)

2 0
možnosti
Foto

Pekný deň, želám.:-)

1 0
možnosti
IL

I24v83a53n24a 48L34a43n71c37e

15. 2. 2023 12:00

Autobusem a vlakem jsem se moc nenacestovala, nejv9ce jsem cestovávala tramvají, i tam byl často problém okénko otevřít.R^

1 0
možnosti
Foto

Teraz v našich MHD a v nových elektrickách a autobusoch už je klíma a okienka sa neotvárajú.

0 0
možnosti
JK

J14a53n 47K88y82š49k41a

15. 2. 2023 11:52

Očúvajte, Janka, idete aj vy týmto busom??

1 0
možnosti
  • Počet článků 185
  • Celková karma 27,83
  • Průměrná čtenost 1107x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik