Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Janičko jsem moc šťastná, že jsme se spolu našly a můžu se nechat tebou takto obohacovat. Také jsem pracovala s dětmi v domově, měla jsem na starosti 2 handicapované holčičky a zažila jsem společně s nimi, ale i jejich kamarády spoustu silných, veselých, ale i smutných situací. Každý takový příběh, jak si právě napsala je malým zázrakem a tobě ta to velký dík. Ať se má Adam moc dobře a tebe taky zdravím do dáli drahá moje

0 0
možnosti
PC

Nádherný příběh, i když stran ostatních dětí, které neměly takové štěstí, zároveň velmi smutný.

Janko, jste úžasná, čistá duše. Nejen pro tento konkrétní případ. Zachránila jste člověka, jeden lidský osud. Jsem toho názoru, že každá podobná záchrana, byť by se týkala jen jednoho jediného člověka, je bez nadsázky záchranou světa. Kéž je takových duší, jako jste Vy, co nejvíce!

Podle toho, jak tady píšete a reagujete v diskusích, jsem přesvědčen, že prozařujete (nejen) své okolí a dodáváte lidem radost, naději a lásku. VVV

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem Vám, pán Pavel, Ste veľmi milý človek. to všetko- zároveň i nádej i lásku potrebujem i ja, ale zatiaľ som ju nestratila.VV

1 0
možnosti
MP

R^V Krásný příběh s dobrým koncem. Kéž by takových bylo víc. Zdravím Vás a přeji krásné, klidné dny:-).

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem, pán Pavlíček, za prežínanie a milý komentár.Už sú rôzne projekty a je takých ľudí už viacej, ale legislatívne rôzne veci tomu bránia.prajem Vám krásne dni.:-):-)

1 0
možnosti
IL

Přátelství je velký darVVVR^

1 0
možnosti
Foto

Áno, dobrý priateľ nad zlato.V

0 0
možnosti
Foto

Mel dva strazne andely a tak nasel svou cestu.R^V

2 0
možnosti
Foto

J76a55n 13Š36i91k

7. 3. 2023 22:18

Krásné, Janka. Hezký večer

1 0
možnosti
Foto

Jani, Tvůj článek mě bolel i dojímal zároveň. Toto je moje velké téma, a to nejenom proto, že i já jsem chodila na praxi do dětských domovů. Moje dojmy a pocity nejdou jen tak vyklepat z hlavy. Nezapomenutelné pro mě zůstanou také návštěvy mých dvou dcer- jedné v kojeneckém ústavu, druhé v dětském domově. Dodnes nevím, jak se mi podařilo pokaždé odejít pouze s tím jedním konkrétním- "mým" dítětem. Nesmírně těžké to bylo a pamatuju si všechny ty děti , jako by stály přede mnou. Co ale vím určitě: Ty jsi svým přátelstvím ne- li přímo zachránila, tak zcela určitě výrazně obohatila a nasměrovala správným směrem jeden lidský život...V

4 0
možnosti
Foto

Ty zachraňuješ dvaVV

1 0
možnosti
ES

Gratulace i všem jeho přátelům... Pře-konal! R^ VVV

1 0
možnosti
  • Počet článků 183
  • Celková karma 28,37
  • Průměrná čtenost 1119x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik