Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Morčata jsou výborným jídlem a nejsou náročná na chov. Je zvláštní že se skoro nikde nechovají.

1 0
možnosti
Foto

Nuž u nás na Sk takmer všetko dovážame.

0 0
možnosti
Foto

A co teprve ťava - velbloud.;-D

Janka, hezký víkend.

1 0
možnosti
Foto

To už je iné kafe;-D Aj Tebe krásny víkend.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zábavné a zároveň jsem se zase něco nového dozvěděl. Díky:-)

2 0
možnosti
Foto

Ďakujem Vám za návštevu, pekný víkend.:-):-)

0 0
možnosti

R^Zajímavé. Já jsem si až donedávna myslel, že mražená krutí játra, na kterých jsem kromě jiného zaregistroval nápis "turkey" jsou z Turecka. Někdy se v názvech uplatňuje i vtip. Například nedaleko našich hranic je polská vesnice, která se jmenuje Pomorzowice (Pomořansko) a přitom je to jedna z nejvzdálenějších polských obcí od pobřeží Baltu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem za prečítanie i komentár, áno, možno si v Pomořansku priali mať more, tak ho dali aspoň do názvu.:-)

1 0
možnosti

R^R^R^ Velmi zajímavé, vůbec jsem to netušil.

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem, pán Pavlíček, za prečítanie i komentár, teší ma, že Vás to zaujalo, prajem príjemný víkend.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R20o57m55a62n 62K81o62z91e74l

11. 3. 2023 11:28

Moráky pokládám za legrační zvířata, vždy se mi líbilo, jak reagují na zvuky zahudrováním a velká sranda byla, když se morákovi nelíbilo, jak slepice kdáká a začal na ni útočit :-)

1 0
možnosti
Foto

Vďaka za prečítanie a komentár.Moji rodičia chovali moriaky a ja ako malá som sa vždy snažila moriakov rozhnevať, lebo roztiahli perie na krídlach a chvoste ako pávy a ich hlava a krčná oblasť mení farbu v závislosti od ich nálady. Keď sa samček moriaka teší, jeho hlava naberie modrý odtieň a keď je v strese, tak zase očervenie.

0 0
možnosti

I89v56a16n77a 93L19a67n27c19e

11. 3. 2023 11:12

Před několika dny jsem si koupila krůtí křídla a dělala jsem polévku. ALe nechutnala mi tak, jako je slepičí nebo i kuřecí.

2 0
možnosti
Foto

Ja mám rada silný hovädzí alebo teľací vývar:-)

1 0
možnosti
Foto

Janka, to jsem z toho jelen, :-) každopádně k obědu dělám králíka na marinádě. Že to je králík usuzuji podle toho, že neměl křídla.

3 0
možnosti
Foto

pošlem ti recept na fašírku z králika :-)

1 0
možnosti
Foto

Jako vždy, zaujimavéR^ Přeji ti zajímavý víkend!:-)

3 0
možnosti
Foto

Vďaka, Horste, pekný víkend.:-)

0 0
možnosti

J31a57n 32M43a46r20e50k

11. 3. 2023 5:27

Ked som bol na vojne v Boru u Tachova osemdesiat percent chalanov tam boli Slováci. Z Bratislavy, Žiliny, aj od Prešova. "Skadze ši?" "Od Bardejova" "Ta pome pohutoric na falatek" Miluju ta slovenská nářečí...když jsem se snažil mluvit po slovensky, jeden chalan mi hovoril: "Janko, něrob si zo Slovnečiny šaškáren': a tak jsem se zase pokorně vrátil k Pražštině.

Jinak jsem objevoval nová slovenská slova: T'ava, bocian, vrecko, poval..."daj ušulac Tarasa" a jiné. Taras Bulba byl ten nejstrašnější tabák...asi sušený kon'ský trus....Mezi Slováky jsem našel ty nejlepší kamarády....

2 0
možnosti
Foto

To je úžasné, že máte na to také spomienky, slovenčína je taký zvukomalebný jazyk a nárečia tiež.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 183
  • Celková karma 28,31
  • Průměrná čtenost 1119x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik