Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěla jsem napsat něco opravdu hlubokého, jak mě to zasáhlo, zafilosofovat... Dočetla jsem bez dechu a chvíli nebyla schopná ničeho. Díky

5 0
možnosti
Foto

Tak ako sa hovorí, že čo nás nezabije, to nás posilní, ale niekedy je to o držku

2 0
možnosti
ES

Pustit a držet. Dvě obrovské pravdy. Janka, máte můj nezměrný obdiv.

3 0
možnosti
Foto

Je to príbeh známej a jej rodiny. Len som ho prerozprávala, aj vy máte môj obdiv, Evička.

2 0
možnosti
Foto

Janka, hodně mě to vzalo, holt kdo umí, umí.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Ste veľmi milý, Vašku, krásny večer želám

1 0
možnosti
  • Počet článků 185
  • Celková karma 27,69
  • Průměrná čtenost 1107x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik