Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

+ (za báseň). Krásné zamyšlení. Ale přiznám se, že - ač se považuji za sportovce - výkonům, které zmiňujete v úvodu (na/ za hranicemi lidských možností) vůbec nefandím.

0 0
možnosti
Foto

Ani ja takým výkonom nefandím, nie som ani porovnávací typ, iba som to uviedla ako predohru k tým dnám....a tá olympijská myšlienka čo bola kedysi už je akosi prekrútená celkom naopak.Nie je to už o priatelstve a oslave športu či prirodzených fyzických síl, díky za prečítanie, komentár a teším sa zase na Váš blog i kresby.

1 0
možnosti
Foto

To je, Jani, krásné zamyšlení. Bohužel jsou i tací, kteří se nás na to dno snaží stáhnout a musíme napřít všechny síly, abychom se vynořili sami. Ale když se to povede, není snad většího štěstí.

1 0
možnosti
Foto

Áno nepodľahnúť vodníkom ani podvodníkom. Vynoriť sa sám býva dosť ťažké, ale najťažšie sa prekonávajú prekážky, ktorá sa nám zdajú nezdolateľné. A keď ich zdoláme, zistíme, že zdolateľné sú. Pekný večer.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem si někdy sáhla na dno. Ale věřím na strážné anděly.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že aj ja na nich verím, ale s niektorými z nás sa aj narobia

0 0
možnosti
Foto

Není radno klesat na dno. Nechci tvrdit, natož hravě, že leccos je také v hlavě. Je třeba i z hlubokého ponoru se vynořit. Zas nahoru. Je prastaré přísloví, co ne každého osloví:,,UPADNOUT MŮŽEŠ, VSTÁT MUSÍŠ!"

1 0
možnosti
Foto

Veru, Jiří, ako píšete, není radno, klesat na dno, nemuseli by sme sa už vynoriť, ale stane sa... A každý máme ten ponor či pád iný. A je lepšie po upadnutí vstať, tak ako je to povedané vo Vašich veršoch

1 0
možnosti
Foto

Nejednou jsem padnul na dno,

byl ochromený depresí.

V životě nic nejde snadno

a tak řvu jako na lesy.

-

To já byl vždy ten tvrdohlavý,

co ho osud půlí, čtvrtí.

Odměnou mi byly stavy,

mezi životem a smrtí.

Janka, jsem rád, že jsi změnila své rozhodnutí.

5 0
možnosti
Foto

. Mám rád Vaší poezii Janka. Přidám malou příhodu, která se mi stala před 48 lety. Na Nový Rok 1975 jsme se loučili s přáteli u kterých jsme stravili silvestr, já se náhle prudce otočil a skočil do bazénu. Po malé chvilce jsem vylezl a pokračoval v loučení. Všichni si mysleli, že jsem se zbláznil, nebo že jsem ještě opilý. Nikdo si nvšiml, že na trávě vedle bazénu sedí můj dvouletý a také mokrý syn. Musel jsem jim vysvětlit, že jsem koutkem oka zahlédl jak můj syn, který ještě neuměl plavat, skočil do bazénu, tak jsem pro něho skočil a vylovil ho. Ani se nelekl, neplakal, nic, tak si toho nikdo nevšiml.

Vašek

6 0
možnosti
Foto

Aj ja mám veľmi rada Vašu poetiku aj glosy. No to je, chvalabohu,dobre skončená príhoda, Vaše inštinkty aj otcovské inštinky sa tam prejavili a zdarne zasiahli.Prajem Vám príjemnú nedeľu.

0 0
možnosti
Foto

Želám peknú nedeľu

1 0
možnosti
Foto

Prajem peknú nedeľu.

0 0
možnosti

Láska, náruč, která pozvedá.

1 0
možnosti
Foto

Láske je vlastné dávaťKeď máme otvorené srdce, je to zarážaujúco jednoduché.Len naša vnútorná tma(ego, opica,amygdala...) nás presvedčuje, že nie.

2 0
možnosti
Foto

Horste, prajem Ti nádhernú slnečnú nedeľu

0 0
možnosti
  • Počet článků 184
  • Celková karma 28,38
  • Průměrná čtenost 1113x
Študovala psychológiu, právo a ekonómiu. Profesne sa pohybuje v ekonomickej oblasti.

Hovorí, že približne tridsať centimetrov z hlavy do srdca je najdlhšia púť, ktorá nás čaká na ceste životom.

"Úsmevy, ktoré rozdávaš, slzy, čo plačeš, všetko, čo dosiahneš, všetko, čo uvidíš, to bude tvoj život.
Preto sa rozhliadni a vyber si svoju zem, kde budeš dlho žiť a vysoko vzlietneš." (Pink Floyd)

Seznam rubrik