Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vďaka, pán Pavlíček.

0 0
možnosti
Foto

Všetko som to videla.

Chcela som ti to ukázať.

1 0
možnosti

vubec nedokazu popsat moje pocity po precteni vasich nalad

tak jen tak obycejne: je to opravdu krasny

moc Vas zdravim

4 0
možnosti
Foto

Vďaka Vám za prečítanie aj milý komentár, Marku, posielam pozdrav zo Slovenska

0 0
možnosti

I41v85a15n19a 15L71a26n71c29e

5. 12. 2023 19:41

Nevím, co bych napsala, jak je ta básenˇ čistá a krásná.

4 0
možnosti
Foto

Vďaka, Ivanka, za prečítanie i za veľmi milý komentár

1 0
možnosti

Janka,

miluji Vaše blogy, miluji takové duše, jako jste Vy...

3 0
možnosti
Foto

Ste veľmi milý, Pavle, vďaka za vašu čitateľskú priazeň a teší ma, že sa vám moje dielka páči, potom to má zmysel to písanie

2 0
možnosti
Foto

Krásná vánoční atmosféra.

3 0
možnosti
Foto

Ďakujem, Monika za prečítanie

0 0
možnosti
Foto

Janka ty jsi něha sama. Jsem si jist, že tvoje něha dokáže dělat i zázraky.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Si veľmi milý, len neviem aké

1 0
možnosti
Foto

Ďakujem Ti, Honzo, za prečítanie aj milý komentár.l

1 0
možnosti